Arts Universe and Philology

Arts Universe and Philology
The blog "Art, Universe, and Philology" is an online platform dedicated to the promotion and exploration of art, science, and philology. Its owner, Konstantinos Vakouftsis, shares his thoughts, analyses, and passion for culture, the universe, and literature with his readers.

Τετάρτη 3 Απριλίου 2013

Το μεγαλύτερο άστρο του Σύμπαντος φορά... αντηλιακό, Detection of titanium oxide and titanium dioxide around the giant star VY Canis Majoris


Το νεφέλωμα αερίων γύρω από το γιγαντιαίο άστρο VY του Μεγάλου Κυνός. The dusty nebula surrounding VY CMa. Credits: Molecule symbols: CDMS/T. Kamiński, Background image: NASA/ESA and R. Humphreys (University of Minnesota)

Ένα από τα μεγαλύτερα γνωστά άστρα, έτοιμο να εκραγεί σε σουπερνόβα, περιβάλλεται από ένα νέφος αερίων και σκόνης στο οποίο ανιχνεύθηκε διοξείδιο του τιτανίου, το βασικό συστατικό των αντηλιακών αλλά και των χρωμάτων για τοίχους.

Η ανακάλυψη


The SMA interferometer where the discovery of the new molecules in VY CMa was made. Credit: N. Patel/SMA

Γερμανοί ερευνητές έστρεψαν δύο ραδιοτηλεσκόπια στο άστρο VY του αστερισμού του Μεγάλου Κυνός, ένα γερασμένο άστρο που έχει μετατραπεί σε «ερυθρό υπεργίγαντα» με διάμετρο 2.000 φορές μεγαλύτερη από του Ήλιου.

Αν βρισκόταν στο κέντρο του Ηλιακού Συστήματος, το γιγάντιο άστρο θα κατάπινε τη Γη και θα εκτεινόταν μέχρι την τροχιά του Κρόνου. Καθώς βρίσκεται στα τελικά στάδια της εξέλιξής του, το VY του Μεγάλου Κυνός εκτινάσσει τεράστιες ποσότητες υλικών, οι οποίες σχηματίζουν ένα νεφέλωμα γύρω του που φωτίζεται από την ακτινοβολία του άστρου και μοιάζει με ακανόνιστο φωτοστέφανο.

Ο μηχανισμός

Ο μηχανισμός εκτίναξης αυτού του υλικού παραμένει άγνωστος, ωστόσο η νέα μελέτη θα μπορούσε να βοηθήσει στην κατανόησή του.

Οι ερευνητές του Ινστιτούτου Ραδιοαστρονομίας Μax Planck στη Γερμανία, με επικεφαλής τον Δρ Νόρμπερτ Γιούνκες, ανίχνευσαν στο νεφέλωμα τις φασματικές υπογραφές δύο σημαντικών οξειδίων, του μονοξειδίου και του διοξειδίου του τιτανίου (TiO και Ti2O αντίστοιχα).

Τα θεωρητικά μοντέλα υποδεικνύουν ότι τα περισσότερα άστρα, ειδικά τα ψυχρότερα, παράγουν μεγάλες ποσότητες οξειδίων του τιτανίου. Πράγματι, μονοξείδιο του τιτανίου έχει ανιχνευθεί σε αρκετά άστρα μέχρι σήμερα. Αυτή, όμως, είναι η πρώτη φορά που ανιχνεύεται στο Διάστημα διοξείδιο του τιτανίου.

Η ουσία


To γιγάντιο άστρο κρύβεται μέσα σε ένα νέφος αερίων και σκόνης, το οποίο περιέχει και αντηλιακό. (NASA/ESA)

Το Ti2O είναι μια κάτασπρη, ιδιαίτερα ανακλαστική ουσία, η οποία χρησιμοποιείται ευρέως στα χρώματα για τοίχους. Χρησιμοποιείται επίσης στα αντηλιακά για να ανακλά το υπεριώδες φως, καθώς και σε άλλα καλλυντικά ως πηκτική ουσία, ακόμα και σε χρώματα για τατουάζ.

Όλοι μας έχουμε επίσης καταναλώσει κάποια ποσότητά του, καθώς το διοξείδιο του τιτανίου χρησιμοποιείται και ως χρωστική για τρόφιμα με τον κωδικό E171.

Η τελευταία μελέτη, η οποία δημοσιεύεται στην επιθεώρηση Astronomy & Astrophysics, αναμένεται να βοηθήσει στην τελειοποίηση των μαθηματικών μοντέλων για την εξέλιξη των άστρων.

Σίγουρα όμως το VY του Μεγάλου Κυνός θα απασχολήσει τους αστρονόμους και στο απώτερο μέλλον: κάποια στιγμή, άγνωστο πότε, το μεγαλύτερο γνωστό άστρο θα εκραγεί σε υπερκαινοφανή αστέρα (σουπερνόβα) πιθανότατα ορατό και με γυμνό μάτι.





Τρίτη 2 Απριλίου 2013

Η Απαγορευμένη Εκπαίδευση, La Educación Prohibida

Η Απαγορευμένη Εκπαίδευση (La Educacion Prohibida) είναι ένα ανεξάρτητο ντοκιμαντέρ που κυκλοφόρησε το 2012. Ο σκηνοθέτης German Doin το προέβαλε σε πολλούς και ετερόκλητους χώρους. Περιγράφει ποικίλες εναλλακτικές πρακτικές εκπαίδευσης και αντισυμβατικά σχολεία στη Λατινική Αμερική και την Ισπανία, και περιλαμβάνει εκπαιδευτικές προσεγγίσεις όπως η λαϊκή επιμόρφωση, το σύστημα Μοντεσσόρι, η προοδευτική εκπαίδευση, η εκπαίδευση Βάλντορφ, η κατ οίκον διδασκαλία.

Χωρίζεται σε 10 θεματικά επεισόδια, που το καθένα παρουσιάζει μια διαφορετική πτυχή της εκπαίδευσης στο πλαίσιο του σχολείου και έξω από αυτό. Τα θέματα περιλαμβάνουν την ιστορία του σχολικού συστήματος, την εξουσία και δύναμη στα σχολεία, την αξιολόγηση και το διαχωρισμό των μαθητών, την κοινωνική λειτουργία των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων, καθώς και το ρόλο των εκπαιδευτικών και των οικογενειών. Η ταινία περιέχει σχεδόν 30 λεπτά κινουμένων σχεδίων και μια φανταστική δραματοποιημένη ιστορία που συνδέει τα επεισόδια.

Το ντοκιμαντέρ πραγματεύεται το παρόν και το μέλλον της εκπαίδευσης, καλώντας σε μια εμβάθυνση της συζήτησης. Τόσο ο ίδιος ο δημιουργός όσο και εκείνοι στους οποίους απευθύνεται τονίζουν πως με την πάροδο της εκπαιδευτικής διαδικασίας, το ενδιαφέρον όσων εμπλέκονται σε αυτή ατονεί. Κρούει, λοιπόν, τον κώδωνα του κινδύνου για αυτό και ζητά να δημιουργηθεί ένα άλλο δημόσιο σχολείο.

Είναι η πρώτη Ισπανική ταινία που χρηματοδοτήθηκε μέσω της μεθόδου πληθοχρηματοδότησης και προβλήθηκε ταυτόχρονα σε 130 πόλεις, σε 13 χώρες, με συνολικό αριθμό 18.000 θεατών μέσα σε μια μέρα. Συνολικά σε όλο τον κόσμο την ταινία, η οποία είναι ελεύθερης διανομής, αφού δεν έχει πνευματικά δικαιώματα, την είδαν περίπου 5 εκατομμύρια άνθρωποι.

The Forbidden Education is a documentary film that questions the logic of modern schooling—and our very understanding of education—by highlighting different and unconventional educational experiments that suggest the need of a new educational paradigm.

The Forbidden Education is a learning project that was created by a group of young people who interviewed more than 90 alternative education teachers in 8 countries. The film was financed collectively by hundreds of co-producers and has a Creative Commons license that encourages its copying and playback.

The Forbidden Education aims to inspire thoughtful societal debate about the fundamental structure of school, encouraging the development of a comprehensive education centered on love, respect, freedom and learning.







Mετεωρίτης από τον Ερμή; Mercury Meteorite? Green Space Rock Found In Morocco May Be First From Innermost Planet


Ένα από τα κομμάτια του παράξενου μετεωρίτη NWA 35, ο οποίος βρέθηκε πέρυσι στο Μαρόκο. This green meteorite that landed in Morocco in 2012 could be from Mercury. Credit: Stefan Ralew/sr-meteorites.de

Ένας μοναδικός πράσινος μετεωρίτης που βρέθηκε πέρυσι στο Μαρόκο δεν αποκλείεται να είναι ο πρώτος γνωστός επισκέπτης από τον Ερμή, εκτιμά ο αμερικανός ειδικός που τον εξέτασε.

Το ταξίδι των μετεωριτών

Οι πλανητολόγοι γνωρίζουν εδώ και χρόνια ότι ορισμένοι από τους μετεωρίτες που φτάνουν στην επιφάνεια της Γης είναι στην πραγματικότητα κομμάτια μεγάλων αστεροειδών ή πλανητών όπως ο Άρης, τα οποία εκτινάχθηκαν στο Διάστημα κατά την πρόσκρουση με άλλους αστεροειδείς και έφτασαν τελικά στη Γη έπειτα από ταξίδι χιλιάδων ή εκατομμυρίων ετών.

Στις περισσότερες περιπτώσεις, οι ειδικοί μπορούν να συμπεράνουν την προέλευση των μετεωριτών με σχετική ευκολία. Οι πέτρες που προέρχονται από τον Άρη, για παράδειγμα, περιέχουν ίχνη από την ατμόσφαιρα του πλανήτη, της οποίας η σύνθεση είναι χαρακτηριστική. Ανάλογες χημικές υπογραφές επιτρέπουν την ταυτοποίηση μετεωριτών που προέρχονται από την Εστία, έναν από τους μεγαλύτερους αστεροειδείς του Ηλιακού Συστήματος.

Δεδομένου όμως ότι η τροχιά της Γης απέχει από την τροχιά του Ερμή πολύ περισσότερο από ό,τι απέχει από την τροχιά του Άρη, η πτώση μετεωριτών από τον Ερμή θεωρείται πολύ πιο απίθανη.

Το εύρημα

Scientists believe the first chunk of planet Mercury has landed on Earth. Picture: Thinkstock

Κι όμως, στο συνέδριο Σεληνιακής και Πλανητικής Επιστήμης που θα πραγματοποιηθεί στο Τέξας, ο ειδικός στους μετεωρίτες Άντονι Άιρβινγκ θα παρουσιάσει τη μελέτη του επάνω σε έναν ασυνήθιστο πράσινο μετεωρίτη, με την ονομασία NWA 7325,  που βρέθηκε το 2012 στο Μαρόκο διαλυμένος σε 35 κομμάτια.

Η μοναδική πέτρα χρονολογήθηκε στα 4,56 δισεκατομμύρια χρόνια, περίπου όσο η ηλικία του Ηλιακού Συστήματος. Σύμφωνα με την ηλικία αυτή, ο μετεωρίτης θα μπορούσε να είχε αποσπαστεί από κάποιον αρχέγονο αστεροειδή.

Ωστόσο το ενδεχόμενο αυτό φαίνεται να αποκλείεται με βάση τις αναλύσεις. Ο NWA 7325 παρουσιάζει μεταξύ άλλων πολύ χαμηλά επίπεδα μαγνητισμού. Όπως επισημαίνει ο Άιρβινγκ στο Space.com, τα δεδομένα της αποστολής Messenger που βρίσκεται σε τροχιά γύρω από τον Ερμή δείχνουν ότι ο ασθενής μαγνητισμός του πλανήτη ταιριάζει με τα μαγνητικά χαρακτηριστικά του μετεωρίτη.

Our Incredible Solar System

Περικυκλωμένοι από μαύρες τρύπες! Don't freak out, but our galaxy might be surrounded by 2,000 rogue black holes


In lieu of a story-specific image, enjoy the above artist's conception of the IC 10 X-1 system, with the black hole in the upper left. Credit: Aurore Simonnet/Sonoma State University/NASA.

Ερευνητές στις ΗΠΑ υποστηρίζουν ότι οι κοσμικές διεργασίες στη γαλαξιακή γειτονιά μας είχαν ως αποτέλεσμα να «εκδιωχθούν» από τους γαλαξίες στους οποίους ήταν ενταγμένες πολλές μελανές οπές οι οποίες βρίσκονται στα περίχωρα του Γαλαξία. Σύμφωνα με τους ερευνητές ο αριθμός των μαύρων τρυπών που περιβάλλουν τον γαλαξία μας μπορεί να ανέρχεται σε δύο χιλιάδες!

Η θεωρία

Μαύρες τρύπες που «εξορίστηκαν» από τον γαλαξία τους βρήκαν καταφύγιο στα περίχωρα του Γαλαξία.

Η κρατούσα θεωρία αναφέρει ότι συνήθως οι γαλαξίες διαθέτουν μελανές οπές μια εκ των οποίων βρίσκεται στο κέντρο τους. Όταν γίνεται συγχώνευση γαλαξιών οι κεντρικές μελανές οπές συγχωνεύονται και αυτές σχηματίζοντας κολοσσιαίες μαύρες τρύπες με μάζα δεκάδες ή εκατοντάδες εκατομμύρια φορές μεγαλύτερη από αυτή του Ήλιου. Όμως οι συγχωνεύσεις των μελανών οπών δημιουργούν πανίσχυρα βαρυτικά κύματα τα οποία κάποιες φορές σπρώχνουν μια τέτοια (συγχωνευμένη) μαύρη τρύπα έξω από τον γαλαξία της.

Η μελέτη

This artist’s conception shows a rogue black hole that has been kicked out from the cen­ter of two merg­ing galax­ies. The black hole is sur­rounded by a clus­ter of stars that were ripped from the galax­ies. Credit: STScI

Ερευνητές του Πανεπιστημίου της Καλιφόρνια πραγματοποίησαν σειρά προσομοιώσεων οι οποίες δείχνουν ότι γύρω από τον γαλαξία μας υπάρχουν μαύρες τρύπες που μπορεί να ανέρχονται σε λίγες δεκάδες ή και σε αρκετές εκατοντάδες. Οι προσομοιώσεις δεν αποκάλυψαν συγκεκριμένο αριθμό αλλά οι ερευνητές κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι ο αριθμός τους κυμαίνεται από 70 έως 2.000!

Οι προσομοιώσεις δείχνουν ότι κάποιες από τις μαύρες τρύπες που περιβάλλουν τον Γαλαξία είναι πιθανό να έχουν μεταφέρει μαζί τους αστρικά σμήνη καθώς και σκοτεινή ύλη. Οι ερευνητές αναφέρουν ότι τα άστρα αυτά δεν είναι ιδιαίτερα φωτεινά αλλά μπορούν να εντοπιστούν με τα υπάρχοντα ή με μελλοντικά τηλεσκόπια. Αν μάλιστα εντοπιστούν θα μας βοηθήσουν να μάθουμε νέα στοιχεία για τις μελανές οπές και ειδικότερα για την αύξηση του μεγέθους τους. Η μελέτη δημοσιεύεται στο διαδικτυακό αρχείο επιστημονικών προδημοσιεύσεων «arxiv.org».





Ιστορική ανακάλυψη στον Άρη; Fossilized human finger, ancient sandal and Martian animal: UFO hunters spot 'evidence of life' on Red Planet in Curiosity Rover's footage


Έντονη φημολογία έχει αναπτυχθεί στο διαδίκτυο εδώ και λίγα 24ωρα ότι το Curiosity ανάμεσα στις δεκάδες εικόνες που στέλνει καθημερινά από τον Άρη έστειλε πριν λίγες μέρες και κάποιες στις οποίες διακρίνεται κάτι που μοιάζει με σκελετό ενός σπονδυλωτού όντος. Μάλιστα κάποιες από αυτές τις εικόνες η NASA τις είχε δημοσιεύσει σε μια από τις ιστοσελίδες που έχει δημιουργήσει για την αποστολή του ρομποτικού εξερευνητή στον Άρη αλλά μετά τον θόρυβο που έχει προκληθεί τις απέσυρε.

Κάποιοι που πρόλαβαν να δουν και να «αρπάξουν» τις εικόνες πριν τις αποσύρει η NASA δημιούργησαν μάλιστα ένα σχετικό βίντεο για το εύρημα.  Ήδη πολλοί δικτυακοί τόποι έχουν ξεκινήσει τα ρεπορτάζ και όπως διαρρέεται από την έδρα της NASA στο Χιούστον είναι πιθανό τις επόμενες ώρες η αμερικανική υπηρεσία να κάνει ανακοινώσεις για το θέμα που λαμβάνει ολοένα και μεγαλύτερες διαστάσεις.


Ancient digit: A YouTube user claimed that the rover stumbled upon an ancient, fossilized human finger, which in reality is likely just a rock.


Martian footwear: Another rock that caught the attention of the UFO enthusiast made him think of a long-forgotten shoe or sandal on the surface of the Red Planet.


Martian life form: An image of a rock with a crevice in the middle vaguely resembles a grinning extra-terrestrial critter.

‘Mars Curiosty captures a possible ancient finger, a dome shaped object, a shoe or sandal and a possible Martian creature,’ Hannard wrote in the video description. Another rock found nearby resembles an overturned sandal, and a crevice on another geological formation looks like a smiling Martian critter, NBC reported. ‘Are these anomalies real, tricks of the light or something else, as always you decide.’ 

Nasa, however, has so far made no ground-breaking announcements regarding the discovery of life forms – or Martian footwear, for that matter - on the Red Planet, leaving UFO enthusiasts guessing and wondering.


UFO or camera snafu: The same relentless web user posted footage in which he applied a series of filters to a Curiosity image, revealing what he claimed to be four objects resembling flying saucers.


Theory debunked: Experts came out saying that the four 'saucers' are actually just dead pixels in the rover's camera.


The YouTube video - posted by a Stephen Hannard - puts the photograph through many different filters to try to find more clues as to their existence. A fourth blob can be seen to the top of this image.

‘Four objects caught by Mars Curiosity, very difficult to make out on original image so I have used a few filters to highlight,’ he said in the video description. ‘What are these four objects? UFOs, Dust particles, or something else? As always you decide.’

Experts, however, came out saying that the four ‘objects’ are actually just dead pixels in the rover's CCD camera — single points in the camera's imager that have lost functionality and register as white.


Marc D'Antonio, a photo and video analyst for MUFON [Mutual UFO Network], told Huffington Post, ‘I fully concur at this point that these are dead pixels on the imager. All CCD (cameras) have them, and in a bland atmosphere like that at Mars, they would be very obvious as opposed to an active atmosphere like Earth, where they could end up hidden for a long time before anyone noticed them.’

ΠΗΓΗ: http://www.dailymail.co.uk/news/article-2193757/NASA-Mars-Curiosity-Rover-Fossilized-human-finger-ancient-sandal-Martian-animal.html










Δευτέρα 1 Απριλίου 2013

Το μυστικό της ηχητικής των αρχαίων θεάτρων. Mystery of Greek Amphitheater's Amazing Sound

Η ηχητική των αρχαίων θεάτρων που θαυμάζουμε σήμερα εξασφαλιζόταν με τα αντηχούντα αγγεία που βρίσκονταν κάτω από τα σκαλιά του κοίλου και τα σκηνικά άλλαζαν σχεδόν αυτόματα, όπως αποδεικνύει η πρόσφατη ανασκαφική έρευνα στο Αρχαίο Θέατρο του Δίου.

The Theater at Epidaurus on the Peloponnese in Greece. An ancient theatre filters out low-frequency background noise.


Η τεχνολογία του Αρχαίου Ελληνικού Θεάτρου, και ιδιαιτέρως το Θέατρο του Δίου, έχει απασχολήσει τον αρχιτέκτονα, καθηγητή του ΑΠΘ Γιώργο Καραδέδο. Ο ίδιος μας είπε ότι «τα αντηχούντα αγγεία τοποθετούνταν σύμφωνα με έναν μαθηματικό υπολογισμό σε κόγχες κάτω από τα σκαλιά του κοίλου, διηρημένα σε αγγεία τέταρτης, πέμπτης, όγδοης και διπλής όγδοης, σύμφωνα με τις αντηχήσεις τους στις διάφορες νότες. Όταν η φωνή των ηθοποιών, περιβάλλοντας τα αγγεία, που είναι στον ίδιο τόνο με αυτήν, προκαλεί την αντήχησή τους, γίνεται πιο δυνατή, πιο καθαρή και πιο μεγαλεπήβολη».

Aristoxenus of Tarentum.

Όλα ξεκίνησαν όπως φαίνεται από την εισαγωγή των μαθηματικών και της θεωρίας των αριθμών από τους Πυθαγόρειους στην αρχιτεκτονική. Τότε χρησιμοποίησαν γεωμετρικές χαράξεις στον αρχιτεκτονικό σχεδιασμό των κτιρίων και ειδικότερα των θεάτρων. «Ειδικά ο σχεδιασμός των θεάτρων επηρεάστηκε σημαντικά από την ακουστική, η οποία διαμορφώνεται σε επιστήμη από τον Αριστόξενο τον Ταραντίνο.

Ο Βιτρούβιος στο πέμπτο βιβλίο του αναλύει την αρμονική θεωρία του Αριστόξενου και παραθέτει μουσικό διάγραμμα του Αριστόξενου. Το διάγραμμα αυτό δεν έχει σωθεί. Είναι όμως εύκολο να το αναπαραστήσουμε με βάση τις περιγραφές του Βιτρούβιου. Ο Αριστόξενος μας δίνει τις ακριβείς θέσεις και τις προδιαγραφές των "ηχείων", δηλαδή των αντηχούντων αγγείων».

Εκτός από τις αρχαίες πηγές, «σύγχρονες ακουστικές έρευνες αποδεικνύουν ότι στα αρχαία θέατρα έχουν εφαρμοστεί βασικές αρχές σχεδιασμού που εξασφαλίζουν ηχοπροστασία, ακουστική ζωντάνια, διαύγεια και καταληπτότητα του θεατρικού λόγου. Μια από τις βασικότερες αρχές είναι η ενίσχυση της φωνής με έγκαιρες, θετικές ηχοανακλάσεις επάνω σε στοιχεία του θεάτρου (δάπεδο ορχήστρας, πρόσοψη κτιρίου σκηνής, λογείο), για την εξασφάλιση ενός φυσικού, αυτοδύναμου (παθητικού) μεγαφώνου, που αναπληρώνει τις ενεργειακές απώλειες, κυρίως στα υψηλότερα καθίσματα του κοίλου».

The Dionysus Theater in Greece, from a German encyclopedia, 1891 (Wikimedia Commons).

Το θέατρο ως λόγος και τέχνη εξελίχθηκε μαζί με το κτίριο της σκηνής, τη σκηνογραφία και την τεχνολογική υποστήριξή της. Οι «σκηνικοί αγώνες» απαιτούσαν τέσσερις έως πέντε παραστάσεις την ημέρα. Έπρεπε λοιπόν τα σκηνικά να αλλάζουν γρήγορα και εύκολα. Τα θέατρα διέθεταν «θύρες», μεγάλα ανοίγματα στο κτίριο της σκηνής, τα οποία καλύπτονται με ζωγραφισμένους ξύλινους πίνακες ή υφασμάτινα πετάσματα. Για την αυτόματη αλλαγή των σκηνικών αναφέρεται πως είχαν την «περίακτο», μια πρισματική περιστρεφόμενη κατασκευή.



Plans and sections of the performance spaces evolved after the 6th century b.c., with locations of typical receivers and receiver lines used in the simulation. (a) Classic Greek theatre; (b) Hellenistic theatre; (c) Roman theatre.

Είχαν επίσης το «εκκύκλημα» το «ημικύκλιο» και το «στροφείο», κυλιόμενες εξέδρες, τη «μηχανή» ή «κράδη» και την «γέρανο» για τη μεταφορά στον αέρα ανθρώπων ή των «από μηχανής θεών» και το «θεολογείο», εξέδρα στην οποία κάθονταν οι θεοί για να μιλήσουν με τους θνητούς. Για την αναπαράσταση καιρικών φαινομένων είχαν το «κεραυνοσκοπείο» και το «βρονείο», καθώς και τη «χαρώνεια κλίμακα», υπόγειο διάδρομο για την άνοδο και κάθοδο στον κάτω κόσμο των χθόνιων θεών και των φαντασμάτων.

Η σύγχρονη έρευνα για τον αρχαίο μηχανολογικό εξοπλισμό των θεάτρων καταλήγει σε αντικρουόμενες απόψεις, υποστηρίζει ο κ. Καραδέδος, γιατί βασίζεται σε ελλιπή δεδομένα. «Στο πρόσφατα ανασκαμμένο Θέατρο του Δίου, όμως, παρά την κακή κατάσταση διατήρησής του, σώθηκαν αρκετά στοιχεία, τα οποία τεκμηριώνουν τη θέση και εν μέρει τη λειτουργία αρκετών από τους θεατρικούς μηχανισμούς, όπως των "περιάκτων", του "θεολογείου", της "γέρανου", της "χαρώνειας κλίμακας", του "κεραυνοσκοπείου", καθώς και ανασυρόμενης αυλαίας χωρισμένης σε τρία τμήματα».

Το σουρεαλιστικό, τεχνητό σύμπαν του Yang Yongliang. The surreal, artificial universe of Yang Yongliang

Heavenly City. A Cloud On The Horizon


Ο Yang Yongliang είναι ένας νέος καλλιτέχνης από τη Σαγκάη, γεννημένος το 1980, που μελέτησε την παραδοσιακή κινεζική τέχνη, όπως τη ζωγραφική shui mo.

 Enjoyment of the Moonlight

Horse-Herder

 Viridescence no.3

Στην καλλιτεχνική του πορεία θα χρησιμοποιήσει την τεχνική Shanshui, ένας καθαρά κινεζικός τρόπος ζωγραφικής που ανάγεται στον 5ο αιώνα και την χρησιμοποιούσαν για να ζωγραφίσουν κυρίως τοπία με μελάνι ενός χρώματος, τεχνική που αντικατοπτρίζει τις αρχές του Ταοϊσμού.







 Greece, Greece

Ο Yang Yongliang θα προσαρμόσει αυτή την τεχνική στη σύγχρονη εποχή προσθέτοντας στα απαραίτητα εργαλεία για την παραγωγή της και την φωτογραφική μηχανή, με τη βοήθεια της οποίας θα κάνει τα δικά του τοπία Shanshui.

Phantom Landscape II. Nr.2

On the Quiet Water. Eclipse

Silent Valley. A crocodile and Shotgun


Oι ψηφιακά επεξεργασμένες φωτογραφίες του αποτελούν μια μίξη παραδοσιακών τοπίων με την προσθήκη σουρεαλιστικών και φουτουριστικών εικόνων. Ενώ από απόσταση παραπέμπουν στην παραδοσιακή κινέζικη ζωγραφική, μια προσεκτική ματιά αποκαλύπτει ότι κάθε σύνθεση αποτελείται από βιομηχανικά και μεταβιομηχανικά στοιχεία, σχηματίζοντας ευθέως μία αλληγορία σχετικά με την αντιφατική φύση των σύγχρονων κοινωνιών.

The Moonlight - the landscape without night

The Moonlight - new moon

The Moonlight - full moon

Στη σειρά του "The Moonlight" μεταφέρει στους λόφους της Κίνας ένα υπεραστικοποιημένο μέλλον, όπου στεγάζεται μια μεγαλούπολη που λαμπυρίζει τη νύχτα.


Artificial Wonderland 

Η ψηφιακή σειρά του Yang περιλαμβάνει την απροσδόκητη αντιπαράθεση του φυσικού με το ανθρωπογενές. Η τεχνητή χώρα του Yang καλύπτει τα βουνά και τις πεδιάδες με γερανούς και γραμμές ηλεκτρικού ρεύματος καθώς και πεύκα.


A Bowl of Taipei

Επίσης η πόλη μοιάζει να σερβίρεται σε ένα μπολ Taipei όπου τα τοπία ξεχύνονται από ένα μπολ σούπας.

Η δημιουργία του με τη μεγαλόπολη πάνω στο βουνό δεν περιλαμβάνει μόνο στατικές εικόνες αλλά και ένα βίντεο με τίτλο "Η ημέρα της διαρκούς νύχτας" όπου φαίνεται η φωτεινή φασαρία της πόλης.